ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 23:09

Sista inlägget för dagen. Har skrivit ganska mycket idag, eller? Snart ska jag se på tv, men först ska jag titta Lady Gagas twitter. Bye bye for today! förresten, tycker ni läsare att jag skriver bra eller dåliga saker? Komentera gjärna vad ni tycker!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 23:04

Lady Gaga blir barbiedocka! Haha!!! Det här kan säljas bra bland små flickor!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 23:02

Vilket omslag skulle du välja? Gaga eller Britney. Jag vet faktikst inte gillar båda!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 22:51

Är det inte varmt i den där dräckten Gaga? Det tror jag nog... Ska man vara fin får man lida pin! Haha!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 22:20

Visste du att Lady Gaga var en DJ innan hon blev känd.

Visste du att Lady Gaga är 50% italiensk.

Visste du att Lady Gaga är lesbisk.

Visste du att Lady Gaga är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards