ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 19:20

Lady GaGa gillar att stå på ett visst sätt och det sätte ser ni på bilderna. Lite konstigt, men det ska det vara om det är Lady GaGa!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 19:17

Snart så e det ju Lady GaGas födelsedag! och då vill jag göra något speciellt på bloggen, asså den 28 mars om någon undrar. Vad tycker ni läsare vad jag ska göra på bloggen för att gratta min idol? Skriv vad ni tycker jag ska göra!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 19:15

Nu e jag glaaa!!! För att min blogg har fått mer läsare 11 är mitt nya rekord! inte så mycket för er kanske, men för mig e det bäst!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 19:08

Vissa säger att Lady GaGa är helt galen i o`boy? Jag vet inte om det är sant, men vissa säger det och vissa säger att det e som typ kaffe och att Lady GaGa typ är beroende av o`boy! E detta sant tor ni?


=

Sant?

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 17:59

Det här är Lady GaGas bästa framträdande tycker jag! Hon sjunger Lovegame och Poker face. Fansen bara skriker typ hela tiden. Klippet har lite dålig kvalite, men skit i det. Jag längtar tills jag ska se henne live!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 17:43

 

Stefani Joanne Angelina Germanotta, mer känd under artistnamnet Lady Gaga[2], född 28 mars 1986 i New York i en italiensk-amerikansk familj, är en amerikansk sångerska och låtskrivare. Lady Gaga har bland annat gjort låtar till Pussycat Dolls, Akon och Britney Spears. I april 2008 släppte hon sin debutsingel Just Dance och i slutet av oktober samma år släppte hon sitt debutalbum The Fame. Hon var med i TV-programmet Sommarkrysset 2008, då fortfarande relativt okänd. Ett år senare, 2 augusti 2009, uppträdde hon på Gröna Lunds scen i Stockholm och på Storsjöyran i Östersund med sin turné The Fame Ball Tour och lockade en rekordpublik på över 22.000 personer på Gröna Lund och över 26.000 personer på Storsjöyran som satte publikrekord på festivalen.

Singlarna Just Dance, Poker Face, Paparazzi och Bad Romance är alla skrivna och producerade av Lady Gaga och producenten & låtskrivaren RedOne.

Hennes debutalbum The Fame har sålt över 10 miljoner exemplar. Albumet har återutgivits med åtta nya låtar, en release kallad The Fame Monster.

Lady Gagas singel Just Dance är bland de 20 mest säljande låtarna sedan 2000.[3]

Hon tog sitt artistnamn från låten Radio Ga Ga av Queen.[4]

Detta e taget från WIKIPEDIA!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 17:34

Lady Gagas nya look!

Dramatiskt!

Dramatiskt!




Wow, kolla in hennes keyboard!

Wow, kolla in hennes keyboard!


Jag har alltid fascinerats av Lady Gaga och hennes galna outfits men nu när hon har fräschat upp sin Monster Ball-turné måste jag faktiskt medge att jag bara älskar hennes nya look! Hon ser mycket mer glammig ut nu, och även fast allt är en aning nedtonat innebär det inte att det är mindre spektakulärt än tidigare!

Ovido - Quiz & Flashcards