ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 11:10

Vet ni att Gagas scnkläder är handgjorda!

Och att alla hennes kläder är speciellt sydda för jut Lady Gaga!

?

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 11:05

Men hallå! E det bara när man säger till som man får komentarer eller? Jag vill verkligen ha någon komentar då och då. Snälla försök att komentera lite oftare!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 11:02

Jag längtar till konserten!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 09:58

OJ, OJ, OJ vilka skor Lady Gaga har enda, upp till låren hahah.

Ni kan fortfarande ställa frågor i frågestunden i inlägget nedan om nu undrar!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 09:39

  

Nu har ni chansen att fråga om vad ni vill om Lady Gaga! Jag vet allt, lovar! Ni kan fråga frågor till 20:00 ikväll, så det e bara att fråga på!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 09:30

lady_gaga_bad_romance_mcqueen2.jpg image by fashionblogger

Lady Gaga har gjort dom här skorna. Inte för att jag e intreserad av mode, men dom va ganska coola på henne.

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 09:16

För ett tag sen nu gjorde Gaga ett framträdande som jag alldrig kommer att  glömma. Grammy - galans bästa nummer enligt mig! Titta och njut!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 09:09

Lady Gagas 'Bad Romance'!

Lady Gaga - inte kul att stämmas!




Gagas första skandal!

Gagas första skandal!
Oh la la, lite smaskigt Lady Gaga-skvaller! Musikproducenten Rob Fusari har enligt uppgift stämt Lady Gaga på $30 miljoner då han hävdar att han varit med och skrivit fyra av hennes hitsinglar! Han hävdar att det var han som upptäckte Gaga och att han till och med var den som kom på hennes artistnamn! Det intressanta är dock att Fusari och Gaga dejtade en gång i tiden men förhållandet tog slut när Lady Gaga skrev på sitt första stora skivkontrakt och slutade ta emot hans samtal. Kan det vara så att hon faktiskt är skyldig sitt ex pengar eller är han bara girig?

Ovido - Quiz & Flashcards