ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 17:09

Jag älskar att vara ett fan av Lady Gaga! För att hon skriver låtar till oss. Hennes nya skiva "The fame monster" skrev hon till oss Gaga fans! Så alla Gaga fans skrik för Lady Gaga!

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 17:03

Vad tycker ni? Jag tycker att Gaga passar i glasögon perfekt!, men vad tycker ni? Hiss eller Diss?

Hiss för mig!

Lady Gaga pale and unattractive

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 16:39

Lady Gaga har flera gånger skämtat om att hon egentligen är en man. Och säger sig också ha snopp vilket det också spekulrets i ett otaligt gånger på nätet. Här är videoklippet från Storbritannien där lady Gaga av misstag råkar visa sin pitt offentligt. Vad har hon egentligen mellan benen?

 

Det här skrev en hemsida för ett tag sen nu, men jag lovar det e inte sant!

Vad tor ni? jag vet, men vad tor ni?

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 16:05

Rob Fusari säger sig ligga bakom Lady GaGas karriär
Rob Fusari säger sig ligga bakom Lady GaGas karriär

 

Popdrottningen Lady GaGas expojkvän Rob Fusari stämmer ”Telephone”-sångerskan på nästan en kvarts miljard kronor.

Rob är en välkänd producent i USA och ligger bakom många av sångerskans hitlåtar från hennes första album ”The Fame”, däribland låten ”Paparazzi”. Han säger sig även vara den som förvandlade Stefani Germanotta till Lady GaGa och hjälpte henne att bygga upp en karriär, rapporterar CNN.

Nu menar han att GaGa medvetet skuffat undan honom och kräver både sångroyaltys och varumärkesintäkter.

Fusari har fått 4,5 miljoner kronor men tycker att det är långt ifrån tillräckligt och kräver nu sångerskan på 258 miljoner kronor.

Fusari träffade Lady GaGa under 2006 och de dejtade i ungefär ett år. Efter det att GaGa lyckats få ett nytt skivkontrakt i maj 2007 upphörde kontakten mellan dem helt.

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 15:54

TACK! Till vissa som komenterar! Jag skulle endå vilja ha fler, men men får hoppas det kommer. Jag skulle fråga er läsare en sak! Vad ni tycker jags ka skriva mer om.

  1. Mer skvaller!
  2. Mer outfits?!
  3. Mer musik!?
  4. Mer fakta om Gaga?!
  5. Mer bilder på Gaga?!

Vad vill ni se mer av komentera vad ni tycker!

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 15:38

  >

Det är ju många nya kändisar som först är lite smårunda och fina, men sen när dom blir mer kända som superstjärnor tänker dom att dom måste gå ned i vikt! Det behöver man inte. Till och med Lady Gaga har blivit lite smalar. Inte mycket och inte så farligt, men hon har blivit smalar, jag menar inte att hon var tjock i början av sin karriär, hon e bara lite smalare nu!. Håller ni med?

 

Komentera vad ni tycker!

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 15:33

Det kanske finns några läsare som inte bloggar och dom fattar inte hur mycket tid man lägger ned på bloggen för att den ska va fin och bra och så!? och då kan det vara skönt med några komentarer på varje inlägg i alla fall. Det beöver jag om denna blogg ska överleva! Så snälla komentera vad ni vill. Typ vad ni tycker e bra eller mindre bra. Kom igen! Skir exakt vad ni vill!

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 13:37

Lady Gagas coola framträdande för några dar sedan tänkte jag visa på bloggen! Titta och ha kul!

Ovido - Quiz & Flashcards