ladygagah

Alla inlägg under maj 2010

Av Lady Gaga - 30 maj 2010 11:12

At 12pm London time I will doing a LIVE interview with the amazing Nick Knight on www.showstudio.com tune in to see me answer your

Av Lady Gaga - 29 maj 2010 18:39

We are delighted to announce that we are now able to offer our In Camera: Lady Gaga live stream FREE OF CHARGE to fans worldwide, from 12:00-14:00 BST this Sunday 30 May
With over 25,000 questions submitted so far by fans, celebrities and friends (and a new wave coming in every day) we are now offering Lady Gaga fans worldwide the chance to tune in for FREE and see if your question is one of the selection hand-picked to be asked live on air.


Av Lady Gaga - 29 maj 2010 09:29

little monsters are the sweetest, thank you lil babies http://twitpic.com/1rw7nj

Av Lady Gaga - 28 maj 2010 22:55

Ständigt aktuella Lady GaGa har packat resväskan igen och rest till den just nu så kändistäta franska rivieran. Ombord på en lyxyacht utanför Saint Tropez fortsätter hon att skapa rubriker.


Bilderna här intill togs i torsdags och visar "Paparazzi"-sångerskan under en öm stund med en solbränd brunett.

GaGa och bikinibruden såg ut att vara medvetna om att de blev fotograferade, men brydde sig inte om det utan tog ett rejält kärleksgrepp om varandra i det gassande solskenet.

Vad Lady GaGas pojkvän Matthew "DaDa" Williams, som följde med GaGa till Stockholm för ett par veckor sedan, tycker om saken återstår att se.

Hitmakerskan har aldrig hymlat med det faktum att hon tänder både män och kvinnor. I en intervju med Barbara Walters i december förra året sa hon dock att hon aldrig haft några djupare känslor för någon som är av samma kön:

— Jag gillar kvinnor. Men jag har bara varit kär i män – jag har aldrig varit kär i en kvinna. Det var vad ”Poker face” handlade om… varför fantiserade jag om kvinnor när jag var med min pojkvän?

Lady GaGa i en intim stund med en mystisk brunett

Av Lady Gaga - 28 maj 2010 22:51

Vill ni att jag ska fortsätta blogga här?

Av Lady Gaga - 20 maj 2010 13:54

Den 25:e sägs det!?

Ovido - Quiz & Flashcards