ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 22:13


Ingen showar som Lady Gaga!

Wow!










Hon vet hur man får uppmärksamhet!

Hon vet hur man får uppmärksamhet!














Helt galna scendräkter!

Helt galna scendräkter!
Mycket Madonna över den här outfiten!
Det verkar som om Lady Gaga inte tyckte sin Monster Ball-turné var galen nog för nu har den excentriska popstjärnan lagt till ännu fler hysteriska outfits!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 22:09

Hon verkar i alla fall förstå att folk undrar!

För ett tag sedan rycktades det om att Lady GaGa var en man, men som några redan vet va det inte sant. Jag tar upp detta på bloggen för om några inte  visste det!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 22:03

Lady Gaga chockar oss - igen!

Kan hon ens se nåt?
Just det, bäst att du tar stöd av honom, ifall du skulle råka trampa snett!

Just det, bäst att du tar stöd av honom, ifall du skulle råka trampa snett!


Vad har du valt för spets-outfit Lady Gaga?

Vad har du valt för spets-outfit Lady Gaga?


Jag älskar när Lady Gaga är i London, det får alltid hennes redan så galna outfits att bli ännu mer hysteriska! Det måste vara stadens coolhetsfaktor som påverkar klädvalen! Igår såg några henne i en märklig huvudbonad med kräftor, och just när jag trodde att hon chockat mig som bäst dök hon upp imorse med en gigantisk svart hårdekoration (eller vad man nu kan kalla det...)! Blommorna täckte nästan hela hennes ansikte och jag kan inte låta bli att undra om hon kunde se något alls med den på? Den fick mig nästan att förbise kroppsstrumpan i spets... Wow, Lady Gaga kan verkligen konsten att chocka!
 
Taget va posch24!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 21:47

Lady GaGa+Fredag+Snaks=Fredagsmys!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 21:44

Lady GaGa VS Madonna!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 21:27

Fick en komentar av en tjej som skrev, "grym blogg tjejen!" , men jag e en kille så ni vet det! Kanske man inte kunde tro men så e det i alla fall !

oooopps sånt händer tjejen!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 20:18

Jag hoppas att alla tycker att min blogg är "THE HOUSE OF GAGA?"

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 19:23

Lady GaGa borde va stolt, för att hon har fått musikvärlden att våga pröva nya grejor. Hon kom med sin knäppa coola stil 2008 och då började hon med en lite mindre knäpp stil en nu. Nu är det vanligt att va knäpp fasst GaGa har hittat ett annat sätt att vara ennu knäppare på!!! Hahahah blir förvirrad!

Ovido - Quiz & Flashcards