ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 11:44

Ska ni på konserten? Jag undrar om någon av mina läsare ska på konserten? Jag hoppas det i alla fall. Det kommer vara sjukt kul där ju! Biljetterna är slutsålda, men man kanske kan köpa dom från något företag eller nåt. Jag köpte biljetterna första dagen! Jag tor att det finns några få platser kvar till extrakonserten den 8 maj!?

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 10:23

Lady-Gaga-x-Hello-kitty-_1

Lady-Gaga-x-Hello-kitty-_2

hellokitty

Att Sanrios otroligt söta katt Hello Kitty är populär är det inget snack om, Sanrios katt dyker upp lite varstans nu för tiden och nu har även superstjärnan Lady GaGa visat sin kärlek till den söta lilla med att göra ett photo shoot för att fira Hello Kittys 35 års jubileum. Hur vida man borde låta Lady GaGa göra detta eller inte låter jag vara osagt, populariteten för Kitty kan väl inte bli större än vad den redan är, förmodligen ett sätt för GaGa att försöka sticka ut… Ännu mer.

 

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 10:20

Lady Gaga har snott stilen från Hedvig Hök! Hahaha nej, men man skulle kunna tor det!!! ahahah!!!

Av Lady Gaga - 21 mars 2010 10:14

Visste du att Lady Gaga har haft drogproblem?

Visste du att Lady Gaga har haft spritproblem?

Visste du att Lady Gaga fyller år den 28 mars?

Visste du att Lady Gaga är bäst!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 16:46

Lady Gagas turne "The fame monster" har sålt väldigt bra. Nu finns det bara några få kvar i sverige. Det går bra för Gaga!

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 16:38

Nu har jag äntligen köpt Lady Gagas nya skiva The fame monster! den e asbra. Köp den du nu också!

fj?

Av Lady Gaga - 20 mars 2010 12:17


Jag har fått en elak komentar av någon som kalla sig för FJ? FJ vet du va lady Gaga sjunger här? Hon sjunger:

- SLLUUUTTTAAA VVVAAA SSÅÅÅÅ ELLLAAAKKKK SLLUUUTTTAA MMMEDDD DDDETTT NNUUU... jUST DANCE!!!

Ovido - Quiz & Flashcards