ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 16:50

   Hoppas ni ser! Gör ni? I alla fall, ni ser ju att Lady GaGa har haft många olika outfits under dom senaste åren och mer har hon..., men jaja och så vet jag ju att hon har blivit pank så många gånger för hennes dyra outfits så jag tänkte bara säga:
- tat lungt med alla oufits GaGa!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 14:57

Nu tycker både jag och GaGa här att ni läsare har blivit dåliga på att komentera! Så gör det nuuuuuu!!!!!

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 14:55

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 14:51

Vad tycker ni om den nya headern?

Av Lady Gaga - 19 mars 2010 14:27

Lady Gaga eller Fergie - Vems stil är hetast på scen?

De kan verkligen rocka!
Gaga kan det här med knäppa hattar!

Gaga kan det här med knäppa hattar!




Vi gillar Fergies knäppa danser också!












Hon slutar alltid att förvåna!



Fergie är riktigt sexig!




Båda två är just nu två av de hetaste underhållarna på scen just nu! Lady Gaga och Fergie har stått på samma scener under flera galor i år och vi undrar om de tävlar lite med varandra? Vem kan bli mest sexig och galen? Tjejerna är särskilt förtjusta i att tävla om knäppa outfits i alla fall! Vems scenstil gillar du bäst? Ni vet vad jag tycker!

Av Lady Gaga - 18 mars 2010 16:50

Extramatrial!

Av Lady Gaga - 18 mars 2010 16:44

I HATE LADY GAGALady GaGa såg abslout inte ut så här förrut! Jag vet det! Är det något nu undrar om GaGa så e det bara att fråga jag vet allt!

Av Lady Gaga - 18 mars 2010 14:54

Lady GaGa loves stockholm! hahah!

Ovido - Quiz & Flashcards