ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 16:09

Vad heter Lady Gaga på riktigt?

 

Hur gammal e Lady Gaga?

 

När släpptes låten Alejandro? (Datum och år)

 

Hur många singlar har Lady Gaga släppt?

 

Sista frågan e...

 

Nämn tre kända artister som Lady Gaga har skrivit låtar till!

 

Komentera era svar!

 

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 16:01

Snälla behöver komentarer för att överleva! Snälla komentera nu! Glöm ej snart e det tävling!

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 15:57

Ja rubriken stämmer en tävling e på väg! Jag tänkte att en frågesport kan va kul! Jag kommer ställa 5 frågor och om det e någon som svarar rätt på alla fem så länkar jag den bloggen eller hemsidan på min blogg! Vad tycker ni?

ÅÅÅÅ SÅ SÖÖTTT!!!!

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 15:39

Ett bra och ett coolt framträdande av Lady Gaga! Hon e väldigt bra på att dansa också! Det vet ni säkert redan! Längtar så mycket tills jag ska se henne live!

Här kommer några snygga bilder också! Det bjuder jag på!


Bilder från Grammy galan 2010!

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 14:33

Nu tycker i alla fall Jag Lady Gagas äldre outfit har blivit normala! Vad tycker ni?

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 14:29

Visste du att Lady Gaga var DJ innan hon blev sångerska?

Visste du att Lady Gaga har sjungit utan trosor?

Visste du att Lady Gaga gillar Sverige?

Visste du att Lady Gaga har gott i samma klass som Paris Hilton?

Visste du att Lady Gaga e bäst!

Av Lady Gaga - 26 mars 2010 14:25

Kommer Gaga till svergie nu? Hon har svimmat 3 gånger på scen, Hon har dansat utan trorsor också! Jag hoppas verkligen att hon kommer till sverige! Annars dör jag!

Vad tror ni? komentera och svara!

 

Av Lady Gaga - 25 mars 2010 18:46

Dör av skratt! Taskigt mot Gaga, men endå!

Ovido - Quiz & Flashcards