ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 25 mars 2010 18:40

Nu står det i alla tidningar att Gaga har dansat utan trosor några gånger! E detta sant? Ja! Det e det, men jag tor bara en gång. Vill inte vara dum mot Gaga, men ha på dig trosor!!!

Av Lady Gaga - 25 mars 2010 18:39


Börjar Lady Gaga bli sliten av all uppmärksamhet?

Popsensationen Lady Gaga har varit på en världsomspännande turné nu i över ett år. I veckan var det dags för Nya Zeeland och Australien och där var stjärnan inte riktigt på topp. Hon visade att hon faktiskt är en vanlig människa trots allt. Stackars Gaga har svimmat tre gånger på scen under turnén "Down Under" och nu börjar hennes fans att bli oroliga. Stjärnan lugnar ändå sina anhängare och säger att hon bara har varit jetlaggad vid ankomsten och förklarar att hon hellre skulle dö än att ställa in en spelning för att hon är trött! Hon lovar också att hon har fått lite vila och att hon nu mår mycket bättre. Det hoppas Jag också!

Ledsen för att jag har varit lite dålig på att uppdatera!

Av Lady Gaga - 24 mars 2010 19:02

 

Jag fick en fråga av "fiisann" igår! Hon fråga vad för skivbolag Lady Gaga har! Jag har så klart svar på det!

 

Svar:Streamline/KonLive/Cherrytree och Interscope!

Ganska många skivbolag!

Då vet ni det! Fin bild på Gaga!

Av Lady Gaga - 24 mars 2010 14:06

Detta e inte Gaga!

Av Lady Gaga - 24 mars 2010 14:01

Nu har ni bara 59 minuter på er att fråga en fråga och en så länge har jag bara en! Så fråga frågo i det inlägget där det står fråga en fråga!!!

Telefonhatt 2

Av Lady Gaga - 24 mars 2010 07:05

Sista chansen! Idag klockan tre slutar frågestunden så fråga på tre inlägg nedan! Gör det nu nu nu!!!

Av Lady Gaga - 24 mars 2010 07:00

 Ser ni? Jag tor det! Det ser nästan ut som Lady Gaga har snott stilen ifårn någon annan, men nu har ju Gaga förnyat sig så så nu kan hon inte se ut som någon på hela från planet! Haha! Bilden e liten vet ej varför?

Av Lady Gaga - 23 mars 2010 18:04

Kom igen nu! E det något ni undrar om Lady Gaga så är det bara att fråga inlägget nedanför. Snälla för min skull! Jag vill ju svara på era frågor! Något måste nu undra?

Ovido - Quiz & Flashcards