ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 29 mars 2010 15:23

Telephone låten var ursprungligen avsett för Britney Spears.
Rodney: Jag började arbeta tillsammans med Lady Gaga ungefär två år sedan, och vi var faktiskt bara skriva tillsammans för andra artister. När vi först började skriva, vi definitivt haft det i åtanke för Britney - då Gaga ville behålla det för sig själv.
Det gjorde Gaga rätt i!

Av Lady Gaga - 28 mars 2010 13:15


Av Lady Gaga - 28 mars 2010 10:32

Nu längtar jag enormt mycke till konserten den 7 maj. ÅÅÅ DET kommer bli så coolt att se henne live!!! Ni som har sett henne, e hon bra live? Jag tor det, men jag vet inte riktigt?

På det här klippet verkar hon bra i alla fall!


Av Lady Gaga - 28 mars 2010 10:28

Mycket bra låt! Diggar den!

Av Lady Gaga - 28 mars 2010 10:18

Grattis Lady Gaga på födelsedagen! Hoppas du får en världsbra födelsedag!!!

Hälsningar ditt största fan!!!!

Av Lady Gaga - 28 mars 2010 10:09

Ska göra en ny design nu! Hoppas ni gillar den!

Av Lady Gaga - 27 mars 2010 23:06

Dett blir sista inlägget och jag bjuder på en bra lungn låt med Gaga och visste ni att Lady Gagas kolega Beyonce ska bli mamma?! Va kul för henne. Ja ja här kommer Brown eyes, med Lady Gaga!


Av Lady Gaga - 27 mars 2010 22:55

Lady Gaga

Lady Gagas omtatalade kläning!

Många pratar om Lady Gagas coola outfits och sånt, men nu  börjar folk tycka hon hon har fina saker på sig, som denna kläning?! Jag vet inget om mode, men Gaga gör det och kanske ni!

Så vad tycker ni om kläningen? Komentera era svar!

Ovido - Quiz & Flashcards