ladygagah

Alla inlägg under mars 2010

Av Lady Gaga - 16 mars 2010 19:04

Idag började jag rita av den här bilden på Lady GaGa! Blev inte alls nöjd, men jag kommer i alla fall visa upp den på bloggen idag eller imorrn. Då får ni se hur den blev!

Av Lady Gaga - 16 mars 2010 17:09

ÅÅÅ! JAG LÄNGTAR SÅÅÅ!!!!

Av Lady Gaga - 16 mars 2010 17:03

Att se Lady Gaga live är absolut fantastisk underhållning! Hon kör stenhårt och verkar alltid vara ute efter att överraska hennes publik på något sätt!

Att se Lady Gaga live är säkert väldigt bra underhållning! Hon kör stenhårt och verkar alltid vara ute efter att överraska hennes publik på något sätt! Det ska bli roligt att se henne live själv!
Av Lady Gaga - 16 mars 2010 16:58

Jag skulle vilja ha lite komentarer på denna blogg! Jag vet att jag bara har haft bloggen i 2 dagar, men endå det skulle va kul med i alla fall lite komentarer! Det tycker GaGa också!

Av Lady Gaga - 16 mars 2010 16:54

Jonas Åkerlunds samarbete med Lady Gaga en succé!

 

Ooh ladies!

Lady Gagas senaste video "Telephone" med Beyonce har gått som en raket på Internet de senaste dagarna. Det är den svenska stjärnregissören Jonas Åkerlund som har regisserat videon som fått ett sånt otroligt genomslag. När Lady Gaga fick frågan om vad videon handlar om så svarade hon att den egentligen inte skulle ha någon handling alls men att den i slutändan kom att handla om transsexuella kvinnor.

Av Lady Gaga - 15 mars 2010 19:30

Kan ni fatta att det är 149 312 592 som har sett denna video och det kommer bli fler!

Av Lady Gaga - 15 mars 2010 19:26

Den 7 maj ska jag gå på Lady GaGa konsert! Det ska bli jättekul! Den 8 maj är en extra konsert om någon undrar? Jag lovar att filma och lägga ut på bloggen efter konserten, men det e ju ett tag dit!

Av Lady Gaga - 15 mars 2010 19:23

Har ni sett den nya Lady GaGa viedon? Det har jag! Den är så bra! Ni måste bara titta!

Ovido - Quiz & Flashcards