ladygagah

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Mask.

Av Lady Gaga - 8 maj 2010 10:34

Bilderna togs igår här i Sverige.

 
 
Bella

Bella

8 maj 2010 11:04

Hej igen på dig du Gaga :o)


Hon har väligt bra låtar dendär tjejen asså !! Sen att några folk har sagt att jag ska vara lite lik henne till utseendet det tycker jag inte är så värst kul. Hade du tyckt att det var en komplimang om nån tyckte att du var lik henne ?


Det borde ju gå att få reda på ett 200 %
" sannerligt " svar på om " hon " har bytt kön lr inte !!.... Jag kan nog tycka att
" LadyGaga " har en väldigt kvinnlig röst, och det kan väl inte gå att ändra på en manlig röst till en så jätte feminin röst som hon har !! ... heller tror du det ?! :oP


Tack för att du tog dig tid å skriva till mig / Önskar dig en trevlig Helg / Mvh Bella


Ps: hahaha .. GUD SÅ KUL ASSÅ :O) jag råkade ju skriva in detta meddelandet på min egna blogg istället för att skriva in det här !!, .. hmm det var ju lite kokobengit gjort av mig ju, men men nu ä det ju fixat :o)

http://www.lsabelle.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 15:08

Hon ser skithäftig ut! Eller vad tycker ni?             ...

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:39

                     

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:25


Kolla in Lady Gagas halsband! Fullt med ponny hästar, fräckt tycker jag! Vad tycker ni?   ...

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:22


   

Av Lady Gaga - 4 juni 2011 22:24

The Grammys var ju för ett tag sedan nu, men tänkte endå lägga ut hennes framträdande. ...

Ovido - Quiz & Flashcards