ladygagah

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Bella!

Av Lady Gaga - 17 maj 2010 15:05

Tja på dig !!


Jag tycker att det är trevligt att du byter bilden som är högtst upp på din sida lite då å då, lägger du upp bilden på din sida själv lr får du hjälp av nån ?! Jag undrar vilken av alla bilder på "LadyGaga" som du tycker är finast ?!
/ Mvh Bella


Ja asså jag gör mina flesta headers själv, men inte den som jag har nu. Den har min kompis gjort. Men jag har klistrat in den själv. Den finaste bilden e nog denna:

Har fler men denna e cool tycker ja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 15:08

Hon ser skithäftig ut! Eller vad tycker ni?             ...

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:39

                     

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:25


Kolla in Lady Gagas halsband! Fullt med ponny hästar, fräckt tycker jag! Vad tycker ni?   ...

Av Lady Gaga - 5 juni 2011 11:22


   

Av Lady Gaga - 4 juni 2011 22:24

The Grammys var ju för ett tag sedan nu, men tänkte endå lägga ut hennes framträdande. ...

Ovido - Quiz & Flashcards