ladygagah

Alla inlägg under september 2010

Av Lady Gaga - 14 september 2010 16:20

Lady Gaga vann 8 VMAs men man fick bara se 3 i tv.

Best Pop Video
Video Of The Year
Best Female Video
Best Collaboration - Telephone
Best Dance Music Video
Best Choreography
Best Direction
Best Editing

             


Av Lady Gaga - 11 september 2010 17:28

Man ser ju inte så bra, men den ser ju ganska cool ut   

Av Lady Gaga - 11 september 2010 17:27

Jag kommer inte lämna denna blogg!

Jag kan ej!!!

Av Lady Gaga - 6 september 2010 17:30

Hej!

Idag läggs bloggen tyvärr ned.

Anledningen är att jag har en Britney blogg som tar up för mycket av min tid och denna blogg hinner jag inte med :( Ledsen, men så här kommer det bli

här är min britney blogg om nån vill läsa


www.luckybritney.blogg.se

tack till alla kära läsare som läst bloggen under dessa månader :D

Ovido - Quiz & Flashcards