ladygagah

Alla inlägg under april 2010

Av Lady Gaga - 28 april 2010 19:16

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Bilder från igår.

Av Lady Gaga - 28 april 2010 19:11

 Klicka här om du ska se Gaga live!

Av Lady Gaga - 28 april 2010 14:19

Image and video hosting by TinyPic

 Hallå!

Nu har jag typ bara 80 läsare om dan!

Nu e jag arg. Jag vill ju ha där vid 100 om dan.

Men jag har tappat 20 läsare! Så ni måste säga

vad jag ska göra bättre på bloggen! Detta e viktigt!

 

 

 

 

VIKTIGT!!!

 

 

Av Lady Gaga - 28 april 2010 14:18



"
#monsterrevenge too?? You're on fire today!
I'm really gonna kick some ass in rehearsal now, got
u in my heart through every move + breath
"


"IS #Alejandro TRENDING???!! GOOO LITTLE MONSTERS!!!!!!"

Av Lady Gaga - 27 april 2010 19:07

Oj stor bild (Hehe). Det bästa framträdandet kommer nu!

Av Lady Gaga - 27 april 2010 19:02

Image and video hosting by TinyPic

 Tack för den fina kommentaren Felicia!

Kul att du också älskar Gaga! TACK SÅ MKT!

Av Lady Gaga - 27 april 2010 18:53

Jag tycker att Rihanna kopierar Gaga.

Tycker inte ni det? Lady Gaga har

fantasi och gör något, men när Rihanna

ser det, så gör hon typ samma sak

fast lite annorlunda. Dumma RIHANNA!

 

Av Lady Gaga - 27 april 2010 16:07

 

Det amerikanska stjärnskottet Lady Gaga kommer ju som sagt till Stockholm om två veckor och biljetterna har gått åt som smör i solsken! Sångerskan är ute på sin "Monster Ball Tour" och efter att hon i höst tar USA med storm kan vi nu rapportera att hon vänder tillbaka till Sverige för ytterligare en konsert - Denna gång i Malmö den 19 november! Biljetterna släpps nu på fredag så om du är ett riktigt Gaga-fan, passa på att haffa dig en biljett! Jag tror att Lady Gaga bjuder på en riktig kanonkonsert och hon verkar ju faktiskt gilla Sverige!

Lady Gaga trivs i Sverige!
Lady Gaga är känd för sina fantasifulla kläder!
Sångerskan på sin
Sångerskan på sin "Monster Ball Tour" i England
Roliga solglasögon i Gaga-stil!
Roliga solglasögon i Gaga-stil!Lady Gaga uppträder i Manchester!
Lady Gaga uppträder i Manchester!
Vi tror att hennes konsert är något som är klart värt att se!
Jag tror att hennes konsert är något som är klart värt att se!
Sångerskan tar emot pris på Brit Awards i vintras!
Ovido - Quiz & Flashcards