ladygagah

Alla inlägg under april 2010

Av Lady Gaga - 7 april 2010 11:42

We sold out three madison square gardens in 1 hour little monsters! I was just a girl after her teenage dream, thank u for standing by me.

Av Lady Gaga - 6 april 2010 23:00

Jag gör bara detta extrainlägg för att jag vill tacka alla läsare så mycket för att dom har komenterat och läst min blogg idag! Stjärna till er! Hoppas ni besöker mig imorrn också för då blir det mer Lady Gaga!

Kram kram!

Av Lady Gaga - 6 april 2010 22:11

Rolig perodi! (Haha) Några komåisar sover över så måste gå! Bye bye mina läsare!

Av Lady Gaga - 6 april 2010 17:45

Rösta på Gaga!

Av Lady Gaga - 6 april 2010 17:39

Image and video hosting by TinyPic

Nu har jag gjort en ny bild! Jag har lagt upp denna på Tinypic.com! Vad tycker ni?

Av Lady Gaga - 6 april 2010 10:59

Image and video hosting by TinyPic

Tycker du att Lady Gaga är en bra artist?

Av Lady Gaga - 6 april 2010 10:43

Lady Gaga & Cyndi Lauper ska jobba ihop!

Nej tyvärr är det ingen sång som ska de ska spela in. Inte ännu i alla fall! Däremot ska Lady Gaga och popikonen Cyndi Lauper jobba tillsammans med en kampanj för kosmetikamärket MAC där de ska marknadsföra läppstift. Alla pengar de får in på kampanjen ska gå oavkortat till att bekämpa HIV och AIDS bland kvinnor. Vilka fantastiska damer och vilken härlig kombo Lady Gaga och Cyndi Lauper! Vi hoppas att dessa tjejer kommer jobba ihop mer! Ta en titt på intervjun nedan!

Ovido - Quiz & Flashcards